Beboer- og pårørenderåd
Beboer- og pårørenderåd
Beboer og pårørende har mulighed for at deltage i et råd, der fokuserer på at bevare og videreudvikle det gode forhold mellem beboere, pårørende og personale.
Rådet er en vigtig platform for samarbejde, og inddragelse. Her gives informationer om nye tiltag både lokalt og på tværs af kommunen, og medlemmerne kan drøfte forslag og komme med ideer til forbedringer af beboernes hverdag.
Læs artikel om at være i et Beboer- og pårørenderåd
Læs mere i Retningslinjen for Beboer- og pårørenderåd