Omsorgscenteret Nordhøj

VitaComm

VitaComm- nærvær på afstand

Vi har en app, der gør det enkelt for dig som beboer og dig som pårørende, at kunne engagere sig i det som sker både på og udenfor omsorgscenteret. 

Det er ikke altid, at du som pårørende har mulighed for at komme på hverdage, og kan derfor gå glip af mange af de aktiviteter, måltider og hygge stunder, som vi har her på omsorgscenteret. På VitaComm kan du modtage billeder fra de oplevelser, vi deler i hverdagen, og du og personalet kan udveksle informationer om stort og småt. VitaComm giver en god mulighed for at holde kontakt, selvom det er på afstand. 

Læs vejledning til VitaComm