Personalet
Personalet på Nordhøj består af social- og sundhedspersonale, ergoterapeut, sygeplejersker, kostfaglige medarbejdere, pædagog, husassistent, teknisk servicepersonale, elever, studerende og ledelse. Du vil også kunne møde vores gruppe af frivillige, der deltager i, eller selvstændigt afholder aktiviteter.
Vi samarbejder tværfagligt for at sikre den højst mulige kvalitet i plejen. En fast tilknyttet kontaktperson i hverdagen vil hjælpe med at sikre den kontinuitet i den pleje og omsorg, som i sammen har aftalt.
Vi lægger vægt på, at du bevarer din selvstændighed og selvbestemmelse.
Organisering:
Til hvert hus er tilknyttet en områdeleder, som har ansvar for den daglige ledelse af personalet.
Centerets sygeplejersker har kontakt til beboere og personale i forhold til de sygeplejefaglige opgaver, ligesom aktivitetsmedarbejderen, ergoterapeuten og den kostfaglige medarbejder er faste samarbejdspartnere.
Nordhøjs områdeledere står for driften af centret og har ansvar for, at Byrådets regler, målsætninger og økonomiske rammer bliver overholdt. Centerlederen, der er uddannet sygeplejerske, har blandt andet også ansvar for den faglige kvalitet, og for at området fortsat udvikles.
Til nye medarbejdere
Kunne du tænke dig at søge en stilling, er du velkommen til at komme forbi med uopfordret ansøgning.
Vi opslår ledige stillinger på Frederikssund Kommunes hjemmeside.